امروز اولین روز از بقیه زندگی من هستش


بیست و چند سال پیش ساعت 8.5 صبح

من به دنیا اومدم

اما دنیا هنوز به من نیومده

من

دختر بهارم

دختر اردیبشهت

دختر بهشتی ترین ماه خدا

تولدم مبارک


دوشنبه 92/02/02



مطمئنم مثل این 10 سال تولد امسال هم مثل عکس بالا و پیش عزیزترین کسم میگیرم

میخوام فردا صبح زود پاشم

آرایش کنم موهام رو آبشار کنم

اون لباس یشمی که عزیزترین کس زندگیم واسم خریده بپوشم

بعد کیک درست کنم

بازم مثل هر سال یادگاری هاش رو بریزم توی کیفی که برام درست کرده

همون بادکنک ها و شمع همیشگی رو بذارم توی کیفم

گل رز و مریم و شب بو بخرم و گلاب

برم پیشش و دوتایی با هم جشن بگیریم و شادی کنیم برای یک سال بزرگتر شدنم

با همدیگه کیک بخوریم

دوباره صداش رو بذارم و باهم بخونیم

تولد تولد تولدت مبارک

بعدش شمع ها رو باهم فوت کنیم

ببوسمش و کلی باهم حرف بزنیم و عکس بندازیم

بعد بیام خونه

و شب بازم یک سری بالاجبار بیان و کادو بیارن

و من بغضم رو پشت اون لبخند همیشگی پنهون کنم

و یک سال جدید از زندگیم رو شروع کنم


+ کاش میشد به عقب برگشت  روزایی که تو بودی و خوشی و عشق

کاش یکبار دیگه میگفتی دخمل بهارم دوست دارم

تو اگر بزرگ شی خانوم ترین دختر فامیل میشی

کاش بازم واسم شعر میگفتی و میزدی و با اون صدای آرامش بخشت میخوندی

یادته یک شعری گفتی راجع به دختر بهار؟دختر بهشتی ترین ماه خدا؟

هروقت آهنگ دختر بهار ژوان رو میشنوم یاد اون شعرت و اون جشن تولدم میفتم

کاش اجازه داشتم شعرات رو اینجا مینوشتم تا همه ببینن چقدر خوب بودی

دل دختر بهشتی ترین ماه خدا برات خیلی تنگه


دختر چهل گیس بهار

سرخی خوش رنگ انار

دردونه ی ماه و نسیم

عطر همیشه موندگار

پیرهن آسمون به تن

فرشته ی زیبای من

غروب خستم رو ببر

تا شب مهتابی شدن

تا دنیا دنیاست

تو بمون کنارم

من هیچ کس رو

غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست

دل من فداته

اون دلی که

عاشق خنده هاته

اون که شدی نیلوفره

باغ ترانه هاش ، منم

منی که سر سپرده ی

اون دو تا چشم روشنم

تا چشم های تو هست کسی

ماه رو به روم نمیزنه

نیلوفره ترانه هام

خدای دنیای منه

تا دنیا دنیاست

تو بمون کنارم

من هیچ کس رو

غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیا است

دل من فداته

اون دلی که

عاشق خنده هاته


+ توی وب آنا اینو دیدم کلی ذوق مرگ شدم واسه این تاریخ و این همه عدد 2

یعنی واقعا ذوق کردم ها

2 عدد منه عدد ماهی خانوم

و امسال تولدم پر از این عدد شده

مرسی آنا به خاطر این یادآوریت 


دوشنبه / دوم اردیبهشت / سال نود و دو


نظرات 17 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

تولدت مبارک خانمم
خوشحالی و 120 سالگی رئ برات ارزو میکنم
میدونستم بر میگردی
دوستت دارم ماهی خانمی

مرسی مهتاب مهربونم :*
فدات بشم من
آره برگشتم اما هنوزم غمگینم
یکم رو به راه شم همه چیز رو مینویسم
من عاشقتم مهتاب خانومی :*

حمیدهـ دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ http://patiok.blogfa.com

دختر بهشتی ...
تولدت مبارک عزیززززززززززززززززززززززززکم

من که دختر بهشتی نیستم
این دهمل بهشتی رو همیشه اون عزیزترین کسم میگفت
فدات بشم من :*
مرسیییییییییییییییی :*

خودم دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

واااااییییی سلاااااااااام تولدت مبااااااااااارک
دس دس دس
خیلی خیلی بهت تبریک میگم و امیدوارم صدسال دیگه بیای پست صدو بیست و چند سالگیتو بذاری منم بیام ذوق کنم برات
اون عزیزی که میگی چیزیش شده؟
دلم خیلی گرفت از نوشته هات راجع بهش . رمزت چی بود؟ من گمش کردم انگار

سلااااااااااااام خانوم
حالت خوبه؟
چه عجب
کجایی تو؟خوش میگذره؟
فدای ذوق کردنت بشم من
اون عزیز 10 ساله که فوت شده
رمز رو میام برات میذارم عزیزم

نسرین دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ http://beeshghre30dim.blogfa.com

دختر اردیبهشتی تولدت مبارک...
صد سال به این سالا...متاسفانه متوجه نشدم اینهمه دلتنگیت برای کیه...ولی امیدوارم زوای خوبی منتظرت باشن...
راستی با ادرس جدیدم کامنت گذاشتم..نمیدونم میخونیم یا نه...

مرسی نسرین مهربون و با معرفتم :*
این همه دلتنگیم برای کسیه که 10 سال پیش واسه همیشه از پیشم رفت
بعدم میام بهت میگم اون عزیز کی بود
معلومه که میخونمت مگه میشه نخونمت؟!!!!!!!!!
فقط به خاطر اوضاع روحی ام خاموش میخوندمت
قول میدم زودی بیام جبران کنم

من و همسری سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.man-va-hamsaram.blogfa.com

سلام ماهی عزیزم. چند وقت ازت بیخبر بودم. تولدت مبارک عزیزم. ایشالا ۱۲۰ ساله شی و به همه آرزوهایی که به نفعته برسی. ایشالا همیشه شاد و سالم باشی. دختر تنها هستم. با آدرس جدید

ایرسا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ http://snowlovely.blogfa.com

سلام دوستم :*
تولدت مبارک امیدوارم همیشه شادو سلامت باشی

ریحــان * چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم
برات بهترینها رو آرزو میکنم

روژان&رهام جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://kolbeye-ma-88.blogfa.com

ماهی جونم نیدونم تولدتو تبریک گفتم یا نه؟
ولی با تاخییر کلی مبارک باشه...

عاشخ تاریخ تولدت شدما امسال...
2.2.92

گلم ایشالا به بهترین ها برسی



هدیه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

تولدت مبارک عزیز دلم

جزتوتمومه دنیا پر شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

تولدت مبارک دوستم.. امیدوارم به بهترینا برسی...

جوزا دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://gemini69.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم
ببخشید دیر گفتم

❤Elnaz❤ سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ق.ظ http://loveis4ever.blogfa.com

عزیزدلم ببخشید که من انقد بی معرفت شدم و کنارت نبودم..واضح ننوشتی چی شده ولی ازت میخوام آروم باشی و همه چیزو به خدا بسپری..ممنون اینهمه لطفیم که به من داشتی و داری و نبودنمو با خوبیات جواب دادی..خوشحالم که بهترین اتفاق زندگیم مصادف بود با تولدت..ببخشید که من متوج نشدم!! نت خونه قطع شد و اینجوری..من خنگ شدم که متوجه نمیشم مخاطبایی که مینویسی کیه؟؟ یا تو گنگ مینویسی؟؟ ها؟؟:دی

Elnaz سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

hatman bia..zudtar bego chi shodi nazam..

خانم کوچولویی آقاییش سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

ماهی رمزتو گم کردم میدی

مهندس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ http://barobachz69arak.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک
ممنون از حضورت

خانم کوچولوی آقاییش سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

ایشالا خودت عروس شی ماهی عزیزم چشم گلم:**********

خانم کوچولوی آقاییش سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

من زیاد لپ ندارم
عکس مدل داری ماهی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد